Ruilen & retourneren

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, heeft u altijd het recht deze te retourneren.

Retourneren
Als u niet tevreden bent over de door u bestelde artikelen, dan heeft u de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling, moet het teruggestuurde product in originele staat zijn en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. Vraag uw retourformulier aan via onze klantenservice.

Terugbetalingen
Zodra het product in ontvangst is genomen, zal het zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op uw bankrekening worden teruggestort.

Te late of missende terugbetalingen
Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem vervolgens contact op met uw bank, aangezien er vaak enige verwerkingstijd nodig is voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neemt u contact op met onze klantenservice.

Verantwoordelijkheid voor de juiste maat en kleur
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de juiste maat en kleur te kiezen op basis van de maattabel die beschikbaar is op onze website. Retouren of ruilingen worden alleen geaccepteerd wanneer het geleverde product afwijkt van de bestelling. Producten die in de juiste maat en kleur zijn geleverd zoals besteld, komen niet in aanmerking voor retour of ruiling.

Voorwaarden

  • U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
  • Producten zoals ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid in verband met hygiëne. Deze producten kunnen dan ook niet geretourneerd worden en zullen niet in behandeling worden genomen.
  • Zorg dat u het pakket voorziet van een Track & Trace-code. Als afzender bent u verantwoordelijk, en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan (eigen kosten).
  • Stuur op de dag van verzending een foto van de Track & Trace-code per e-mail.
  • Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten.
  • Het product dient in ongebruikte staat en in originele verpakking te worden opgestuurd.
  • Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht. Het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen.